Založiť novú webovú stránku alebo e-shopChcem nový web

Prečo posilovací tréning?

Posilovanie a ženy:

Kombinácia posilovacieho a aeróbneho tréningu umožňuje ženám odbúrať tuk, spevniť a vytvarovať postavu, čo neni možné dosiahnuť iným športom.

Ženy od prírody majú menej svalov viac tuku, a preto majú nižšiu hodnotu bazálneho metabolizmu. Keďže väčšina žien má sedavé zamestnanie a nepravidelnú stravu, metabolizmus je spomalený a vzniká nadváha.Hlavný problém je nízka telesná sktivita, ktorá s nízkym nevyváženým príjmom potravy ešte klesá. Prevencia strát svalov je posilovanie. Mnohé ženy majú milný názor, že posilovaním naberú veľké svaly. My svaly potrebujeme - bez nich nebudeme spalovať tuky.

Je to jeden kolotoč: anaerobná + aerobná aktivita =  spaľovanie tukov, budovanie svalov, formovanie postavy, úbytok kíl

 

Porovnanie s posilovaním mužov: 

Bežné posilovanie zo ženy mužatku určite neurobí, nakoľko ženský organizmus je inak nastavený ako mužský. Žena nemôže prirodzene produkovať toľko testosterónu ako muž.

 

Mýtus:

- posilovanie s činkami nieje pre ženy. OMYL! Opak je pravda!

- ženy pri chudnutí potrebujú len aerobnú aktivitu.OMYL!

Kým žena nebude posilovať pri aeróbnej aktivite, stratí svalovú hmotu skôr, ako tuky. Naviac, svalová hnota spaluje viac kalórií a chudnúci proces je efektívnejší. Doporučuje sa cvičiť 60 - 85% maximálnej tepovej frekvencie. Musíme vládať pri záťaži rozprávať, NIE ROZPRÁVAŤ SA!

Pri nízkej intenzite je nízka látková premena, a k úbytku tuku nedochádza. Pokým zasa cvičíme nad hranicou 85% svojej výkonnosti, spaľujeme prevažne sacharidy, odbúrame svalovú hmotu a zaťažujeme obehový systém.

 

 

TOPlist